Pakiety serwisowe

Dostosowane do Twoich potrzeb

Dbamy o pełne zadowolenie Klienta. Dlatego proponujemy szeroki zakres pakietów serwisowych. Z pewnością znajdziesz wśród nich taki, który Ci odpowiada. Pakiety obejmują zwykłe czynności serwisowe i obsługowe oraz dodatkowo płatne czynności specjalne.

Wykupione przeglądy okresowe

Pakiet wykupionych wcześniej przeglądów okresowych i czynności obsługowych obejmuje wykonanie określonej liczby przeglądów za wyjątkowo konkurencyjną cenę. To bardzo korzystna i atrakcyjna propozycja.

Kiedy Twój samochód Kia wymaga przeglądu? Aby się tego dowiedzieć, pobierz harmonogram przeglądów i czynności obsługowych.

Zalety wykupionych przeglądów okresowych:

• atrakcyjna cena,
• stała cena, niezależna od inflacji,
• obejmuje pierwsze 2 lub 4 przeglądy,
• pełna historia obsługi serwisowej zwiększa wartość pojazdu przy odsprzedaży,
• przenoszony na kolejnego właściciela,
• prace wykonywane przez profesjonalnych pracowników, z użyciem oryginalnych części Kia, najnowszych narzędzi i urządzeń diagnostycznych.

Ogólna obsługa serwisowa

Regularne wykonywanie czynności obsługowych i sprawdzających ma pozytywny wpływ na stan techniczny samochodu. Podnoszą one trwałość silnika i pozostałych podzespołów. Czynności obsługowe obejmują m.in. wymianę oleju, serwis układu klimatyzacji, a nawet sprawdzenie ciśnienia w oponach.

Sprawdzenie stanu technicznego pojazdu
Doświadczone oko eksperta szybko oceni stan Twojego samochodu. Określone zostaną wszystkie miejsca wymagające ewentualnej dokładniejszej kontroli.

Kontrola klocków i tarcz hamulcowych
Nasi doświadczeni pracownicy sprawdzą klocki i tarcze hamulcowe. W przypadku zużycia zalecą wymianę.

Kontrola piór wycieraczek
W autoryzowanej stacji serwisowej Kia zawsze sprawdzamy poziom płynu do spryskiwaczy i w razie potrzeby dolewamy płynu. Sprawdzamy również stan piór wycieraczek szyby czołowej.

Aktualizacja mapy
U nas otrzymasz roczną aktualizację mapy.

Kontrola świateł
Nasi pracownicy sprawdzają wszystkie światła pojazdu i w razie potrzeby wymieniają przepalone żarówki. Regularnie zlecaj sprawdzenie świateł swojego pojazdu.

Kontrola bieżników opon
Nasi pracownicy sprawdzają, czy bieżnik opon zapewnia odpowiednią przyczepność. Kontrolę tę należy wykonywać regularnie oraz przed każdą dłuższą jazdą.

Kabinowy filtr powietrza
Czysty filtr przeciwpyłkowy zapewnia zdrowe powietrze we wnętrzu pojazdu. Jest to szczególnie ważne w przypadku alergii. Nasi pracownicy serwisowi sprawdzą filtr i wymienią go w razie potrzeby.

Kontrola paska rozrządu
Zużyty pasek rozrządu może się zerwać i spowodować poważne uszkodzenie silnika. Ewidentne zużycie paska oznacza duże ryzyko nagłej awarii. Dlatego regularnie zlecaj kontrolę paska rozrządu.

Nasze salony

Kia Polmotor Szczecin – Lewy brzeg

Rondo Hakena
ul. Ustowo 52
Tel: Kliknij i zadzwoń!

Kia Polmotor Szczecin – Prawy brzeg

ul. Struga 73
Tel: Kliknij i zadzwoń!

Kia Polmotor Koszalin

ul. Stare Bielice 8B-1
Tel: Kliknij i zadzwoń!

INFORMACJE DOTYCZĄCE DANYCH OSOBOWYCH

Informujemy, że Administratorem Państwa danych osobowych jest:

POLMOTOR SPÓŁKA Z O.O.

Ul. Andrzeja Struga 73

70-784 Szczecin

Od dnia 25.05.2018 r. będzie możliwość skontaktowania się ze specialistą zakresu ochrony danych osobowych  za pośrednictwem adresu: rodo@polmotor.pl.

 

Dane osobowe będą przetwarzane przez POLMOTOR SPÓŁKA Z O.O. w szczególności:

 

  1. kierując się zasadami celowości i adekwatności polegającymi na tym, iż POLMOTOR SPÓŁKA Z O.O. przetwarza Państwa dane osobowe w ściśle określonym, minimalnym zakresie niezbędnym do osiągnięcia celu, o którym mowa poniżej;
  2. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i lit. c) RODO* w celu:
    1. podjęcia działań przed zawarciem umowy na żądanie osoby, której dane dotyczą lub wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą (dane niezbędne do zawarcia umowy są wskazane na formularzu umowy),
    2. wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze;
  3. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO czyli na podstawie prawnie uzasadnionego interesu POLMOTOR SPÓŁKA Z O.O. w celu:
    1. marketingu produktów lub usług własnych, w tym spersonalizowanych na podstawie profilu klienta,
    2. organizowania i przeprowadzania konkursów oraz innych akcji marketingowych,
    3. dochodzenia lub zabezpieczenia roszczeń,
    4. prowadzenia analiz jakości technicznej świadczonych usług i towaru;
  4. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO tj. na podstawie odrębnej zgody w celu:
    1. dokonania weryfikacji wiarygodności płatniczej klienta w oparciu o informacje z biur informacji gospodarczej,
    2. przekazywania klientowi informacji o produktach i usługach współpracujących z POLMOTOR SPÓŁKA Z O.O., o zmianie nazwy (firmy), adresu lub siedziby, potwierdzenia przyjęcia reklamacji i udzielenia na nią odpowiedzi na wskazany adres poczty elektronicznej (e-mail),
    3. analiz preferencji klienta, informowania klienta o promocjach i konkursach, zbliżających się terminach przeglądów i upływu ważności posiadanych produktów własnych i obcych (np. ubezpieczenia),
    4. marketingu bezpośredniego produktów lub usług własnych POLMOTOR SPÓŁKA Z O.O.,
    5. marketingu bezpośredniego produktów lub usług podmiotów współpracujących z POLMOTOR SPÓŁKA Z O.O., przy czym dane osobowe klienta nie będą udostępniane podmiotom trzecim, a informacja będzie przekazywana przez POLMOTOR SPÓŁKA Z O.O.
  5. Marketing bezpośredni, o którym mowa w pkt 4 lit. d) i e) może być realizowany przez POLMOTOR SPÓŁKA Z O.O. za pomocą środków komunikacji elektronicznej (np. SMS, MMS, e-mail), telekomunikacyjnych urządzeń końcowych (np. telefon, tablet) oraz automatycznych systemów wywołujących (np. urządzeń służących do automatycznego inicjowania połączeń telefonicznych).
  6. Państwa dane osobowe w wyjątkowych sytuacjach mogą być przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej wyłącznie za Państwa jednoznaczną zgodą uzyskaną po uprzednim przestawieniu Państwu zasad i potencjalnych skutków takiego przekazania.
  7. W przypadku określonym w pkt 6 Państwa dane będą zabezpieczone z wykorzystaniem właściwych rozwiązań technicznych i technologicznych zgodnych z dobrymi praktykami stosowanymi w procesie bezpiecznego przetwarzania danych osobowych w sposób zapewniający im poufność.
  8. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany – decyzje dotyczące Państwa sytuacji nie będą podejmowane za pomocą specjalizowanych algorytmów, w tym również w formie automatycznego profilowania.

 

Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane:

 

  1. dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do:
    1. posprzedażowej obsługi klientów (np. obsługi reklamacji),
    2. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących POLMOTOR SPÓŁKA Z O.O.,
    3. wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (np. wynikającego z przepisów podatkowych lub rachunkowych);
  2. dane osobowe przetwarzane na potrzeby marketingu produktów lub usług własnych POLMOTOR SPÓŁKA Z O.O. na podstawie uzasadnionego interesu prawnego, będą przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą;
  3. dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej zgody będą przechowywane do czasu jej odwołania.

 

Prawa osoby, której dotyczą dane osobowe:

 

  1. prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, czyli prawo do uzyskania potwierdzenia czy Administrator przetwarza dane oraz informacji dotyczących takiego przetwarzania,
  2. prawo do sprostowania danych, jeżeli dane przetwarzane przez Administratora są nieprawidłowe lub niekompletne,
  3. prawo żądania od Administratora usunięcia danych,
  4. prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych,
  5. prawo do przenoszenia danych, czyli prawo do otrzymania dostarczonych Administratorowi danych osobowych oraz przesłania ich innemu administratorowi,
  6. prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych na podstawie uzasadnionego interesu Administratora lub wobec przetwarzania w celu marketingu bezpośredniego,
  7. prawo wniesienia skargi do polskiego organu nadzorczego lub organu nadzorczego innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, właściwego ze względu na miejsce zwykłego pobytu lub pracy osoby, której dane dotyczą lub ze względu na miejsce domniemanego naruszenia RODO,
  8. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).

 

Prawa wymienione w pkt 1)-6) i pkt 8)-9) powyżej można zrealizować m.in. poprzez kontakt z inspektorem ochrony danych lub przesyłając korespondencję do POLMOTOR SPÓŁKA Z O.O. (adresy zostały podane na wstępie).

 

Kategorie odbiorców danych (w tym podmiotów przetwarzających dane osobowe w imieniu POLMOTOR SPÓŁKA Z O.O.):

Partnerzy handlowi (np. agenci, sponsorzy), firmy windykacyjne, firmy ubezpieczeniowe, banki, operatorzy pocztowi, przewoźnicy, biura informacji gospodarczej, firmy archiwizujące dokumenty, firmy zajmujące się badaniami opinii klientów, partnerzy świadczący usługi techniczne (np. rozwijanie i utrzymywanie systemów informatycznych i serwisów internetowych).

 

*              Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyre